Geriau kontroliuokite savo SV versijos veikimą.
Tradicinius stabilizatorius pakeitus pranašesniais hidraulininiais įrenginiais, „6D Dynamics“ pakabos sistema užtikrina išskirtinį posvyrio palaikymo lygį ir gerokai sumažina posvyrį greitėjant ir stabdant. Tiesą sakant, ši visame pasaulyje unikali sistema taip veiksmingai kontroliuoja posvyrį, kad su sumontuotomis visiems sezonams tinkančiomis padangomis galima pasiekti 1,1 g jėgos šoninį pagreitį.
Taip sukurtas labiausiai įtraukiantis vairuoti „Range Rover Sport“.
„6D Dynamics“ pakaba ne lengvesnė 8 kg, palyginti su įprastiniais stabilizatoriais, bet ir protingai reaguoja į skirtingus vairavimo stilius, todėl galite rinktis įvairias valdymo charakteristikas, atitinkančias esamas sąlygas.
Naujasis SV režimas apima unikalų riedėjimo standumo, posvyrio standumo, suspaudimo ir amortizacijos atšokimo kalibravimą, taip pat automobilio pažeminimą dar 15 mm, kad būtų užtikrintas maksimaliai dinamiškas važiavimas.
Kadangi svoris pasiskirsto tolygiau, daugiau stabdymo galios nukreipiama į galinę dalį, todėl stabdžiai veikia efektyviau.
Tai aukščiausias važiavimo komfortas ir galimybės, kurių tikitės iš „Range Rover“, su pagerintomis valdymo savybėmis, kokių tikitės iš sportinio automobilio.
Reikšmingai sumažintas svoris, pagerintas stiprumas ir standumas. Į visas šias vairavimo dinamikai svarbias savybes buvo atsižvelgta tobulinant SV 23 colių anglies pluošto ratlankį. Jis sukurtas po trejus metus trukusio kruopštaus darbo ir bandymų, sutelkiant dėmesį į išskirtinumą.
Naujoviško penkių stipinų padalytos konstrukcijos ratų komplekto, kurį pavyko sukurti sudėtingai sluoksniuojant anglies pluoštą, svoris yra 21 kg mažesnis nei analogiškų ratų iš kaltinio aliuminio. Dėl to įsibėgėjimas ir lėtėjimas trunka trumpiau, automobilis tapo manevringesnis, o degalų sąnaudos – mažesnės.
Naujoviškos anglies kompozito struktūros ir formavimo proceso dėka pasiektas didesnis stiprumas ir standumas taip pat reiškia didesnį vairavimo stabilumą. Tai ratas, kuris praplečia vairavimo dinamikos ribas ir padidina vairavimo malonumą važiuojant keliu ir bekele.
Priklausomai nuo pasirinktos kėbulo spalvos, galima rinktis satino arba tamsinto blizgaus lako apdailos variantus.
„Range Rover Sport SV“ yra pirmasis istorijoje „Range Rover“, turintis skirtingo pločio ratus – 285 mm priekyje ir 305 mm gale, tai užtikrina papildomą trauką ir valdymą.
Bendradarbiaujant su pasauline stabdžių technologijų lydere „Brembo“ sukurta unikali „Range Rover Sport SV“ stabdžių sistema „Integrated Power Booster“ (IPB), užtikrinanti neprilygstamą stabdymo efektyvumą.
Sukurta galvojant apie padidintą atsparumą aukštai temperatūrai ir nepriekaištingą slėgio pasiskirstymą, ši galingiems automobiliams skirta stabdžių sistema pasižymi išskirtine jėga, atsparumu dylimui ir mažesniu nusidėvėjimu. Sukalibruota SV komandos, kad būtų užtikrintas pats jautriausias kada nors „Range Rover“ automobiliuose buvęs stabdžių pedalų paspaudimo pojūtis.
440 mm skersmens diskai yra didžiausi iš visų serijinės gamybos automobiliuose montuojamų diskų, sukurtų taikant „Formulės-1“ technologiją.
Lengva keraminė medžiaga, iš kurios pagaminti visi stabdžiai, yra sustiprinta anglies pluoštu ir turi papildomą keraminį trinties sluoksnį abiejuose disko paviršiuose, kad būtų užtikrintas didelis mechaninis atsparumas ir ilgaamžiškumas. Visuose keturiuose kampuose nesuspausta masė sumažinta 34 kg.
Net esant intensyviam karščiui, atsirandančiam dėl įtemptų treniruočių trasoje, ir bandymų metu daugiau nei du kartus viršijant AMS (automobilių sporto standarto) reikalavimus, unikalus aštuonių stūmoklių kryžminis išdėstymas užtikrina optimalią antdėklų slėgio cirkuliaciją ir atsparumą dylimui, pranokstantį daugelį sportinių automobilių.
Patirkite išskirtinį SV našumą.
„Range Rover Sport SV“ montuojamas 4,4 litro V8 MHEV benzininis variklis pasiekia žadą gniaužiančią 635 AG galią, 800 Nm sukimo momentą ir užtikrina įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val. per 3,6 sekundės*.
„Range Rover Sport SV“, kuriam talkina lygiagretūs „Twin-scroll“ tipo turbokompresoriai, užtikrinantys galią ir didinantys apsukas visame sūkių diapazone, pasižymi geresnėmis važiavimo savybėmis, didžiausia galia ir efektyvumu, palyginti su bet kuriuo ankstesniu „Range Rover“ V8 varikliu.
Kiekviename cilindre naudojama purškiamų angų technologija – vietoj įprastų plieninių įdėklų naudojama itin plona įpurškimo sistema. Tai sumažina svorį ir trintį, kartu pagerina šilumos perdavimą ir šiluminį efektyvumą. Kintama įsiurbimo sistema „Valvetronic“ ir dviguba VANOS vožtuvų įjungimo sistema papildo skirstomojo veleno veikimą, kad būtų užtikrintas optimalus degimo našumas.
Įjungus „Dynamic Launch Mode“ režimą, MHEV sistema padidina našumą naudodama elektroninę pagalbą, kad automobilis galėtų kuo greičiau įsibėgėti.
Akustiniu požiūriu „Range Rover SV“ skamba taip pat gerai, kaip ir važiuoja. Aktyvioji išmetimo sistema turi dviejų pakopų elektroniniu būdu valdomus vožtuvus, kurie užtikrina tikslingą, moduliuotą pulsavimą esant lengvesniam išmetimo sistemos atidarymui.
Įjungus SV režimą, automobilio charakteris pakeičiamas į dinamiškesnį, o išmetimo vožtuvai gali dažniau atsidaryti ir išlikti atviri ilgesnį laiką. Padidėjus variklio sūkių dažniui ir didesniam, pastovesniam oro srautui, SV aštrus ir kietas charakteris tampa itin teatrališkas.
Fiziškai pajuskite muzikos tėkmę. Su „SUBPAC™“ sistema, priekinėse sėdynėse „SV Body and Soul“ juntamas daug platesnis garsų diapazonas nei naudojant tradicinius garsiakalbius, o garsas paverčiamas giliai įtraukiančiu ir subtiliu, fiziškai jaučiant žemus dažnius.
Visame pasaulyje profesionalių muzikos prodiuserių ir garso dizainerių naudojama „SUBPAC™“ vibrotaktinė technologija sujungia dirbtinio intelekto optimizavimo programinę įrangą su dviem haptiniais stiprintuvais ir keturiais įmontuotais keitikliais.
Papildyta automobilyje esanti 29 garsiakalbių „Meridian Signature“ garso sistema. Tai visiška revoliucija automobilių garso sistemoje ir paradigma Jūsų muzikos patirtyje.
Biometriniai bandymai parodė, kad „Body and Soul“ sėdynėse esantys šeši sveikatingumo režimai – nuo „ramaus“ iki „stimuliuojančio“ – suteikia išmatuojamą naudą keleiviams, įskaitant mažesnį stresą ir geresnę koncentraciją.
Sėdynė „SV Body and Soul“, kuriai padeda intuityvūs saugos įspėjimai, kiekvienoje kelionėje suteikia didžiausią asmeninę informacinių sistemų patirtį.
*Iki 800 Nm sukimo momentas ir pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. per 3,6 sekundės, kai naudojama bendra variklio ir švelniosios hibridinės sistemos galia, „Dynamic Launch Mode“ funkcija, su anglies pluošto ratlankiais ir anglies keramikos stabdžių diskais.
**Priedai ir kiti elementai, sumontuoti po transporto priemonės pagaminimo, turi įtakos naudingajai apkrovai. Įsitikinkite, kad leistina bendroji transporto priemonės masė ir maksimalios ašies apkrovos nebūtų viršytos, kai transporto priemonė yra pakraunama, įskaitant priedus, keleivius, eksploatacinius skysčius ir degalus bei krovinius.