„Defender“ su savo komanda dalyvaus sudėtingiausiose pasaulyje visureigių sporto varžybose –
Dakaro ralyje. Šis debiutas bus platesnės FIA pasaulio ralio reido čempionato kampanijos dalis.
Pradedant 2026-ųjų varžybomis, „Defender“ lenktyniavimo programa apims trejų metų laikotarpį,
per kurį visuose penkiuose W2RC etapuose varžysis du komandos ekipažai. Į patį svarbiausią renginį
– Dakaro ralį – komanda deleguos tris ekipažus.
Nuo 2026 iki 2028 m. „Defender“ automobiliai tiek Dakaro ralyje, tiek ir visame W2RC čempionate
varžysis FIA „Stock“ kategorijoje, skirtoje gamyklinėms transporto priemonėms. Šios svarbios
kategorijos sportiniai ir techniniai reglamentai bus atnaujinti 2026 m. Tuomet ši lenktynių klasė taps
žymiai konkurencingesnė ir bus puiki platforma išskirtinėms „Defender“ galimybėms ir patvarumui
pademonstruoti.
„Defender“ yra tiesiog sukurtas Dakarui. Tik jam būdingas savybes suteikiančios ir specialiai šiam
modeliui sukurtos D7x (x reiškia ekstremalumą) architektūros pagrindu tapo lengva vientisa
aliumininė konstrukcija. Ji užtikrina standžią kėbulo struktūrą ir yra tris kartus tvirtesnė nei tradicinių
rėminių visureigių konstrukcijos, todėl puikiai padės atlaikyti ekstremalias sąlygas Dakaro raliuose.
„Defender“ jau pradėjo išsamią pasirengimo varžyboms programą, kurios kulminacija taps
dalyvavimas konkurencingame bandymų renginyje 2025 m. rudenį. Vėliau numatomas visos
komandos pristatymas prieš 2026 m. Dakarą.
„Šiandien prasideda 2025-ųjų Dakaras. „Defender“ jau čia demonstruoja savo galimybes ir
atsparumą – jis puikiai atlieka mūsų oficialios partnerystės užduotis, tačiau niekas neprilygsta
jausmui, kad po 12 mėnesių čia grįšime jau su trijų automobilių „Defender Works“ komanda. Ji taip
pat startuos FIA pasaulio ralio reido čempionato kampanijoje. Pasirinkome varžytis „Stock“
kategorijoje, kad įrodytume gamyklinių „Defender“ visureigių tvirtumą ir patikimumą“, – sakė
„Defender“ generalinis direktorius Markas Cameronas.
„Per ateinančius 12 mėnesių reikia daug nuveikti, tačiau „Defender“ komandos programoje numatyti
bandymai ir tobulinimo darbai jau vyksta, todėl visi darbuotojai jau pasinėrė į didžiausią automobilių
sporto nuotykį, kurių laukia nuo 2026-ųjų“, – pridūrė jis.
„Esu Dakarą pavadinęs automobilių sporto Everestu. Buvimas čia šiandien ir galimybė savo akimis
išvysti prologo etapo pradžią sustiprina mūsų jaudulį dėl laukiančio iššūkio. Tai bus neįtikėtinas
nuotykis tiek žmogiškųjų išteklių, tiek inžinerijos požiūriu, o komanda jau dabar sunkiai dirba, kad
sukurtų „Defender“ pagal naujas, nuo 2026 m. įsigaliosiančias „Stock“ kategorijos FIA W2RC
taisykles, kurios lems konkurencingą klasę.
Mes kartu su FIA, ASO ir kitais gamintojais padėjome suformuoti šias naujas taisykles, kurios leis
atverti naują įdomų skyrių Dakaro, W2RC ir viso ralio reido istorijoje. Nekantrauju jums pristatyti
daugiau naujienų apie mūsų kuriamą, naujas ralio reido varžybų specifikacijas atitinkantį „Defender“,
– kalbėjo „JLR Motorsport“ generalinis direktorius Jamesas Barclay’us.
Nors „Defender“ bolidai Dakare dar nedalyvaus iki 2026 m., 2025-ųjų ralyje šios markės visureigiai –
pagrindinės oficialios renginio transporto priemonės. Varžybose, kurios prasidės Bišoje, Saudo
Arabijoje, ir baigsis Šubaitoje, darbuosis 20 „Defender“ visureigių parkas. Jais bus vežiojami lenktynių
pareigūnai ir VIP žiniasklaida. Dar šešis specializuotus „Defender“ modelius Dakaro ralio
organizatoriai naudos rengdami 2026, 2027 ir 2028 m. varžybų maršrutus.