LAND ROVER SCHOOL OF ADVENTURE

Pristatome Jums “Land Rover School of Adventure” su dakaro legenda Antanu Juknevičiumi. „Land Rover“ vairuotojams Antanas Juknevičius atskleis Dakare sukauptą patirtį.

LAND ROVER SCHOOL OF ADVENTURE

Net ir pats geriausias įrankis efektyvus tik tuomet, kai vartotojas žino, kaip juo naudomis. „Land Rover“ entuziastai Baltijos šalyse nuo šiol turi patį kvalifikuočiausią mokytoją – gamintojas pradėjo bendradarbiavimą Antanu Juknevičiumi. Dakaro legenda padės vairuotojams atrasti tikrąsias visureigių galimybes.

Kokie yra nuolatinės keturių varančiųjų ratų pavaros privalumai? Kaip pagal paviršių pasirinkti važiavimo režimą? Kaip saugiai nusileisti stačia nuokalne? Kokias naudas galima kiekvieną dieną atrasti naudojant moderniausias technologijas, kaip priekinę vaizdo kamerą „ClearSight Ground View“ ar vietoj tradicinio galinio vaizdo veidrodėlio sumontuotą kamerą? Tai tik dalis klausimų, į kuriuos per interaktyvias „School of Defender Adventure“ pamokas atsakys A. Juknevičius.

Įdomu išbandyti “Land Rover” visureigius patiems?

BEKELĖS LENKTYNĖMS IR RALIO REIDAMS

BEKELĖS LENKTYNĖMS IR RALIO REIDAMS

Antanas pasakojo, kad aistra bekelės lenktynėms ir ralio reidams jį lydėjo nuo tada, kai įsigijo pirmą tam tinkantį visureigį, o nuo toks akimirkos jau praėjo daugiau nei 20 metų. „Land Rover“ stažas – dar įspūdingesnis. Markės istorija rašoma nuo 1948 metų, kai pasirodė legendinis „Series I“ modelis.
LENKTYNIAVO SU PROTOTIPU

LENKTYNIAVO SU PROTOTIPU

Lietuvį su „Land Rover“ gilūs praeities ryšiai. Sportininkas anksčiau netgi lenktyniavo vairuodamas iš skirtingų britų visureigių gamintojo mazgų surinktą „Bowler Wildcat“ prototipą.

„Bowler Wilcat“ sportiniai visureigiai gerai pasirodė ir Dakare. Automobiliai buvo nebrangūs, tačiau ekipažai, kurie nepadarydavo klaidų greičio ruožuose, dažniausiai pasiekdavo finišą. Iš skirtingų „Defender“ ir „Discovery“ mazgų surinkti bolidai ne kartą pateko į dešimtuką galutinėje įskaitoje.
PIRMIEJI ANTANO JUKNEVIČIAUS ĮSPŪDŽIAI VAIRUOJANT “DEFENDER”

PIRMIEJI ANTANO JUKNEVIČIAUS ĮSPŪDŽIAI VAIRUOJANT “DEFENDER”

„Staiga visureigis tapo toks komfortiškas, kad sėdęs į vidų jautiesi lyg prabangiausiame limuzine. Senieji „Defender“ buvo orientuoti į praktiškumą – tai labai paprasti išskirtinio pravažumo automobiliai. Dabar greta patikimumo prisidėjo ir neeilinis komfortas“, – kalbėjo lenktynininkas. Svarbiausias pokytis, anot jo, buvo sumontuota pneumatinė pakaba, kuri šiuolaikiniam visureigiui – pats geriausias sprendimas.
GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIS- NUOTYKIŲ IEŠKOTOJAMS

GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIS- NUOTYKIŲ IEŠKOTOJAMS

„ClearSight” galinio vaizdo veidrodėlis - nuotykių ieškotojams su pilna bagažine! Vienu gestu galite įjungti kameros vaizdą, kad vaizdas už jūsų būtų dar platesnis, o manevringumas dar patogesnis.
NAUJAUSIOS KAMEROS

NAUJAUSIOS KAMEROS

Kartais važiuojant bekele siaurose vietose reikia kito žmogaus, kuris pažvelgtų į priekį ir apačią. „Defender“ naudoja specialias bekelės kameras, kad matytų skirtingais kampais ir apačioje, todėl bet kada jausitės užtikrintai.
JŪSŲ ATVYKUS LAISVALAIKIS- VIENU MYGTUKO PASPAUDIMU

JŪSŲ ATVYKUS LAISVALAIKIS- VIENU MYGTUKO PASPAUDIMU

„Defender“ dažnu atveju gali būti tikras išsigelbėjimas užklimpusiems draugams ar susiruošusiems į keliones su priekaba. Automatizuotas kablio ištraukimas – įmanomas!
MEDŽIOKLĖ AR STOVYKLAVIMAS?

MEDŽIOKLĖ AR STOVYKLAVIMAS?

Prisitaikymas prie gyvenimo būdo – medžioklė ar stovyklavimas – nesvarbu. „Defender“ pakankamai talpus, kad priimtų jus nakvynei.
KAS YRA PILNAVERTIS VISUREIGIS?

KAS YRA PILNAVERTIS VISUREIGIS?

„Kas visureigį visų pirma daro visureigiu? Žinoma, tai visų varomų ratų sistema. Tikras visureigis negali būti varomas tik puse savo kojų arba tik kartais visomis, kai elektronika prijungia antrą ašį. Užtikrintumui svarbu, kad automobilio transmisija galėtų nuolat perduoti sukimo momentą kiekvienam ratui“, – teigia A. Juknevičius.
VAIRUOTOJO PATOGUMUI

VAIRUOTOJO PATOGUMUI

Juknevičius prisimena, kaip palėtintą senesnių modelių pavarą tekdavo valdyti papildomomis rankenėlėmis. Šiuolaikiniuose aukšto pravažumo automobiliuose gerokai labiau pataikaujama vairuotojo komfortui, tad jai aktyvuoti pakanka vieno mygtuko paspaudimo.
VISUREIGIO TECHNOLOGIJOS

VISUREIGIO TECHNOLOGIJOS

Antano teigimu šiuolaikinio visureigio elektronika yra vairuotojo draugas. Per sekundės dalį daugybę automobilio jutikliais fiksuojamų duomenų įvertinančios ir šimtus sprendimų priimančios kompiuterio smegenys gali tiksliai parinkti optimalų važiavimo sąlygoms algoritmą.
UNIVERSALUMAS

UNIVERSALUMAS

„Pilnaverčio visureigio, ne tik galinčio įrodyti savo privalumus bekelėje, bet ir šiuolaikiško, komfortiško tiek valdant mieste, tiek važiuojant ilgose kelionėse, pakanka visoms gyvenimo situacijoms, nereikia turėti atskirų automobilių į mišką ir teatrą“, – pažymi A. Juknevičius.

KOMFORTIŠKAS, BET NESUNAIKINAMAS

Gavęs pirmąją progą rimčiau išbandyti naujos kartos „Defender“ šio automobilio A. Juknevičius visiškai negailėjo. Išbandė ir galimybę visiškai išjungti elektronines pagalbas, palėtintą pavarą bei maksimalų važiuoklės aukštį, bet įspėjo – tai tik profesionalams.

„Kiekvienas automobilio bandymas papildo vairuotojo žinių kraitelę. Ant naujojo „Defender“ išliejau visą Dakare sukauptą patirtį, o visureigis net neparodė nuovargio pėdsakų“, – reziumavo lenktynininkas.

SUŽINOKITE DAUGIAU APIE "LAND ROVER DEFENDER"
Didelis – nebūtinai pravažus

Didelis – nebūtinai pravažus

2021 metų Dakare 23-iąją vietą užėmęs lenktynininkas Antanas Juknevičius šią žiemą ir pats išnaudoja tikro visureigio privalumus. Šalia sostinės turi sodybą ir nors kelias iki jos dažniausiai būna nenuvalytas, net ir pusės metro sniego sluoksnis didesnio pravažumo automobiliui – ne kliūtis. Netgi stačią įkalnę netoli namų įveikia nesunkiai, tačiau svečiams tai nepavyksta.
Tikrų visureigių privalumai

Tikrų visureigių privalumai

„Žmonės stebisi, kad ir mano, ir jų automobilių ratai – varantieji, tačiau koks skirtumas! Nesvarbu, kiek varančiųjų ratų, jei nėra lėtesnės pavaros, trūksta prošvaisos ir kitų privalumų, neužvažiuosite. Pasistumsite kelis metrus per sniegą ir sustosite“, – komentavo jis.
Kastuvu darbuotis nereikia

Kastuvu darbuotis nereikia

Anot A. Juknevičiaus, Lietuvoje šiais metais dar neprisnigo tiek, kad negalėtų pravažiuoti toks automobilis, kaip „Defender“. Pakabos oro pagalves turintis modelis ne tik važiuoja komfortiškai, bet ir jo reguliuojamo aukščio prošvaisą sudėtingomis sąlygomis galima padidinti nuo 218 iki 291 mm.
“Defender” įvertinimas

“Defender” įvertinimas

„Defender“ savybes įvertino ir Baltijos šalių žurnalistai – Lietuvoje ir Latvijoje jis tapo Metų visureigiu, o Estijos metų automobilio rinkimuose užėmė antrą vietą.