Jūsų VIN yra jūsų transporto priemonės identifikavimo numeris ir yra unikalus jūsų transporto priemonei. VIN galite rasti ant plokštelės, kuri matoma pro apatinę kairę priekinio stiklo pusę. Daugiau informacijos rasite iGuide programėlėje. Programą galite pasiekti čia.
Saugumo sumetimais dėl bet kokių pagrindinių susijusių klausimų rekomenduojame susisiekti su vietiniu mažmenininku. Artimiausią mažmenininką galite rasti čia.
Atitikties sertifikatai gali būti pateikti tik ES įsigytoms transporto priemonėms. Atminkite, kad už tai gali būti taikomas mokestis ir jis gali skirtis įvairiose rinkose. Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su vietine rinka. „Land Rover“ neteikia atitikties sertifikatų kitoms rinkoms, kurios nepriklauso ES.
Savo transporto priemonės specifikacijas galite sužinoti savininko informacijos puslapyje. Už prieigą prie konkrečios informacijos gali būti taikomas mokestis.
Jei norite gauti palydovinės navigacijos atnaujinimų, apsilankykite savo vietiniame mažmenininke, suraskite juos čia arba apsilankykite vietinės rinkos svetainėje.
Mūsų patvirtintas padangų asortimentas apima žiemines, viso sezono padangas ir visureigius padangas (galimos tik „Defender“), jas rasite čia.
Siųskite el. laišką mūsų Classic komandai adresu [email protected]. Jie mielai padės. Arba apsilankykite mūsų Classics svetainėje.
Jei reikia visos garantijos informacijos, įskaitant garantijos pratęsimą, apsilankykite mūsų garantijų puslapyje.
Jūsų transporto priemonė išmaniai identifikuoja, kada reikalinga techninė priežiūra, atsižvelgdama į tokius veiksnius kaip vairavimo stilius ir nuvažiuotas atstumas. Paprastai tai bus po 24 mėnesių arba 21 000 km, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau*. Jūsų transporto priemonė ir programa „InControl“ įspės jus, kai ateis laikas užsisakyti paslaugą.
Norėdami rasti artimiausią mažmenininką, naudokite mūsų Mažmenininko ieškiklį. Jei negalite rasti mažmenininko, susisiekite su mumis naudodami susisiekite su mumis formą.
Turėsite susisiekti su pagalbos kelyje teikėju. RSA numeris bus „InControl“ programoje arba, jei pasibaigs garantinis laikotarpis, stoge esantis gedimo mygtukas paskambins RSA.
Dėl skirtingų specifikacijų, aptarnavimo ir garantijos reikalavimų negalime tiesiogiai padėti asmeniniam transporto priemonių importui, suteikti papildomos informacijos apie šį procesą arba pateikti atitikties sertifikato, nes transporto priemonę reikėtų atitinkamai išbandyti / patikrinti pagal rinką, kuriai ji skirta.
Atminkite, kad „Land Rover“ gamina ir tiekia transporto priemones rinkoms, užtikrindama, kad transporto priemonės specifikacijos atitiktų vietos rinkos įstatymus ir atitiktų aplinką, kurioje jis veiks. Tai palaiko oficialūs „Land Rover“ importuotojai, franšizės turintys mažmenininkai ir įgaliotieji remontininkai, kurie buvo išmokyti palaikyti pardavimo ir po pardavimo procesus.
Todėl rekomenduojame prieš importuojant transporto priemonę susisiekti su vietiniu mažmenininku ir transporto skyriumi, esančiu paskirties rinkoje.
Jei turite klausimų, susijusių su Land Rover įsigijimu ar bet kokia informacija apie tai, ką įsigijote, susisiekite su savo pardavimo pardavėju.
Visus klausimus siųskite el. paštu adresu [email protected] arba [email protected]. Daugiau informacijos apie SVO galite rasti šiame puslapyje čia arba dėl TDMS transporto priemonių susisiekite.
Siųskite visus klientų aptarnavimo užklausas savo vietinės rinkos komandai ir „Land Rover“ atstovas susisieks. Mus raskite savo rinkoje čia. Arba užpildykite susisiekite su mumis formą ir pasirinkite Global Customer Enquiries: nurodydami savo vardą, pavardę, kontaktinę informaciją, VIN, gyvenamąją šalį ir vietinio mažmenininko pavadinimą.
Apsilankykite mūsų karjeros svetainėje arba susisiekite su mumis el. paštu: [email protected].
Apie visas mūsų gamyklos ekskursijas galite sužinoti čia.
El. brošiūrą galite atsisiųsti čia. Arba galite apsilankyti pas vietinį mažmenininką. Atminkite, kad „Land Rover“ atsargų nelaiko centralizuotai.
Daugiau informacijos ir artimiausią patirties centrą rasite čia.