KĄ DARYTI, JEI NEPAVYKO ATSISIŲSTI NAUJINIO?
Automobiliu galite naudotis įprastai. Nepavykus atsisiųsti naujinio, tai neturės jokios įtakos tinkamam automobilio veikimui. Susisiekite su „Land Rover“ komunikacijos su klientais centru arba vietiniu „Land Rover“ pardavėju.
PRALEIDAU NAUJINĮ, BET DABAR NORIU JĮ ĮDIEGTI. KĄ TURĖČIAU DARYTI?
Norėdami rasti naujinį, eikite į meniu punktą „Settings“ (nuostatos) > „All Settings“ (visos nuostatos) > „Software update“ (programinės įrangos naujinimas) > „Check for update“ (ieškoti naujinių). Jei yra naujinių, jutikliniame ekrane pateikiamas atitinkamas pranešimas su pasiūlymu atsisiųsti (įdiegti) naujinius. Jei norite, galite apsilankyti vietinio „Land Rover“ pardavėjo salone, kur jums padės atnaujinti automobilio programinę įrangą.
AR GALIU ATNAUJINTI PROGRAMINĘ ĮRANGĄ BŪDAMAS (-A) UŽ ŠALIES RIBŲ?
Taip, tačiau jums gali būti taikomi tarptinklinio ryšio mokesčiai, priklausomai nuo automobiliui taikomo mobiliųjų duomenų plano.
KODĖL NEGAVAU PRANEŠIMO APIE SISTEMOS „INCONTROL TOUCH PRO“ NAUJINĮ?
Norint atsisiųsti sistemos „InControl Touch Pro“ naujinius, būtinas interneto ryšys (belaidis ryšys arba automobilyje įstatyta SIM kortelė). Patikrinkite, ar jūsų asmeninė SIM kortelė yra įstatyta ir veikia tinkamai. Taip pat galite apsilankyti vietinio „Land Rover“ pardavėjo salone, kur jums padės atnaujinti automobilio programinę įrangą.
KĄ DARYTI, JEI NEPAVYKO ĮDIEGTI NAUJINIO?
Jei atnaujinus programinę įrangą nepavyksta įjungti automobilio, susisiekite su pagalbos kelyje centru arba vietiniu „Land Rover“ pardavėju.
AR GALIU ATNAUJINTI PROGRAMINĘ ĮRANGĄ BŪDAMAS (-A) UŽ ŠALIES RIBŲ?
Taip, tačiau jums gali būti taikomi tarptinklinio ryšio mokesčiai, priklausomai nuo automobiliui taikomo mobiliųjų duomenų plano.
AR NORĖDAMAS (-A) ĮDIEGTI PROGRAMINĖS ĮRANGOS NAUJINIUS TURIU SUSIKURTI „INCONTROL“ PASKYRĄ?
Ne, norint įdiegti programinės įrangos naujinius, „InControl“ paskyra nebūtina.